• رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور مطرح کرد:
  • شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مجموعه‌ای ارزشمند و استراتژیک در توسعه اقتصاد دانش‌بنیان

  • ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۲
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از مجموعه‌های ارزشمند ملی است که می‌تواند به عنوان موتور و پیشران اقتصاد کشور حرکت کند و در تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تولید قدرت و ثروت از اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان چرخه گمشده در راستای ارتقای توان کشور، نقش ایفا کند

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، سردار غلامرضا جلالی در حاشیه بازدید از این شهرک اظهار کرد: گزارش عملکرد شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و شرکت‌های مستقر در آن بسیار رو به جلو، مثبت و امیدوارکننده بود و نشان می‌داد بیشتر شرکت‌های این شهرک توانسته‌اند به رشد اقتصادی قابل قبولی برسند. این مجموعه موفق شده ایده‌ها و شرکت‌های فناوری را به محصول نهایی اقتصادی و صنعتی برساند. آمار درآمدی و سهم بازار آن‌ها شاهد و گواه این موضوع است. 


وی افزود: شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان یکی از مجموعه‌های ارزشمند ملی است که می‌تواند به عنوان موتور و پیشران اقتصاد کشور حرکت کند و در تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تولید قدرت و ثروت از اقتصاد دانش‌بنیان به عنوان چرخه گمشده در راستای ارتقای توان کشور، نقش ایفا کند. از این منظر شهرک یک مجموعه ارزشمند و استراتژیک برای کشور محسوب می‌شود که همه مجموعه‌ها باید برای تقویت آن تلاش کنند. 


 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: شهر اصفهان ظرفیت‌های علمی، دانشگاه و صنعتی بسیار خوبی دارد. امیدواریم شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بتواند در انجام نقش و ماموریت ملی خود که حرکت اقتصادی بر مبنای علم و فناوری است، موفق باشد.

تعداد بازدید : ۳۱۱      تاریخ: 1402/09/02

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت